Хэрэглэгч нь KoK.mn- ийн бүртгэлийн хуудсанд өөрийн тухай үнэн зөв мэдээллийг оруулж өгөх үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн оруулсан хувийн мэдээлэл шаардлага хангахгүй худал мэдээлэл байвал тухайн хэрэглэгчийн мэдээллийг KoK.mn устгах эрхтэй. Сайтад бүртгэлтэй болсноор : - Сайтаас файл татах онлайн данс нээх боломжтой болно. - Файл байршуулан борлуулах боломжтой болно. Файл байршуулах : Хэрэглэгч нь : өөрийн бүтээсэн файлаа сайтад нийтэлж бусдад борлуулах эрхтэй. Өөрийн байршуулсан файлтай холбоотой бүхий л хариуцлагыг хүлээнэ. Орлого хуваарилах : Тухайн файлын нэг таталтнаас үнийн дүнгийн 20%-ийг дансандаа хуримтлуулна. Хуримтлуулсан мөнгөн дүн 5000 – дээш болсон тохиолдолд сайтад хүсэлт гаргаснаар мөнгөө бэлнээр авах боломжтой болно. Файлын таталтыг хянах хяналтын хэсгээс өөрийн файлын таталттай холбоотой мэдээллийг харах боломжтой. KoK.mn сайт нь : Файлтай холбоотой санал гомдол гарсан тохиолдолд тухайн файлыг устгах эрхтэй
Таны хэрэгцээ бидний зорилго
|
Хэл Монгол
Үзсэн 8127
Хэмжээ 14.94 MB
Нийтлэгч Сайнаа
Ангилал
ДАДЛАГЫН ТАЙЛАНГУУД
Бичигдсэн он 2014
Огноо 2016-08-20
Qpay-ээр төлж
Файлын агуулга
EFES супермаркет, бөөний төв Үйлдвэрлэлийн дадлагын тайлан word 59 хуудастай Хулан Уул ХХК, ЭФЭС Супермаркет Байгууллагын үндсэн үйл ажиллагаа, зохион байгуулалт, Маркетингийн удирдлага, Маркетингийн удирдлага, Борлуулалтын удирдлага, Хэрэглэгчийн зан төлөв, маркетингийн судалгаа АГУУЛГА НЭГ. Байгууллагын үндсэн үйл ажиллагаа, зохион байгуулалт 3 1.1 Хулан Уул ХХК-ийн танилцуулга 3 1.2 Байгууллагын удирдлага зохион байгуулалтын бүтэц 4 1.3 Байгууллагын дотоод маркетинг, үйл ажиллагаа 4 1.4 PEST шинжилгээ 5 1.5 SWOT шинжилгээ 8 1.6 Өрсөлдөгчийн шинжилгээ 10 1.7 Эрхэлж буй олон улсын бизнес 13 1.8 Байгууллагын санхүүгийн үйл ажиллагаа 14 ХОЁР. Маркетингийн удирдлага 20 2.1 Байгууллагын зорилтот зах зээл ба зах зээлийн боломж 20 2.2 Маркетингийн төлөвлөгөө, түүний хэрэгжилт 22 2.3 Бараа бүтээгдэхүүний нэр төрөл, тоо хэмжээ 22 2.4 Гол нэрийн барааны нийт бүтээгдэхүүнд эзэлж буй байр суурь 22 2.5 Гол нэрийн бүтээгдэхүүнүүдийн амьдралын мөчлөг, тэдгээрийн ирээдүйн хандлага 23 2.6 Байгууллагын үнэ бүрдүүлэх арга, үнийн стратеги 23 2.7 Бүтээгдэхүүний хуваарилалтын суваг 23 2.8 Байгууллагын ашиглаж буй маркетингийн харилцааны хэрэгсэл 24 ГУРАВ. Худалдааны менежмент 25 3.1 Худалдааны албаны бүтэц, зохион байгуулалт 25 3.2 Худалдааны салбарын стратеги болон үйл ажиллагааны төлөвлөгөө 25 3.3 Худалдааны салбарын мэдээллийн систем 25 3.4 Хүний нөөцийн удирдлага, үйл ажиллагаа 25 3.5 Худалдааны бүс, байршлын шинжилгээ 27 3.6 Дэлгүүрийн гадаад орчны шинжилгээ 30 3.7 Худалдааны талбайн шинжилгээ 31 3.8 Мерчиндайзингийн бодлого 38 3.9 Дэлгүүр болон агуулахын технологи ажиллагаа, холбогдох бичиг баримт 43 3.10 Бараа нийлүүлэлт, хангамж 45 3.11 Нийлүүлэгчдэд үзүүлэх хөнгөлөлт, нөхцөл, бодлого 45 3.12 Барааны үнийн бодлого, хямдралын стратеги, хямдрал тооцох арга 45 3.13 Худалдан авагч, хэрэглэгчидтэй тогтоож буй байнгын харилцаа холбоо 45 ДӨРӨВ. Борлуулалтын удирдлага 46 4.1 Борлуулалтын албаны бүтэц зохион байгуулалт 46 4.2 Бараа борлуулахад хэрэглэгдэж буй танилцуулга, татгалзлыг даван туулах болон худалдааны санал тавих арга 47 4.3 Бараа борлуулах газар нутгийн хэмжээ, бараа борлуулах зам, маршрут 49 ТАВ. Худалдааны гэрээ, хэлцэл 50 ЗУРГАА. Хэрэглэгчийн зан төлөв, маркетингийн судалгаа 54 6.1 Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгаа 54 ДОЛОО. Дүгнэлт 62 НАЙМ. Санал 64 Төлбөр хийх
Энэ файл ямар нэгэн зохиогчийн эрхийн зөрчилтэй бол бидэнд мэдэгдэнэ үү. Баярлалаа Мэдэгдэх
Файл эзэмшигчийн мэдээлэл
Сайнаа Сайтад элссэн огноо: АНГИЛАЛ ХАРАХ
СУРТАЛЧИЛГАА
Сүүлд файл нэмсэн гишүүд
|